Timp de două zile, în 5 și 6 aprilie, Groupe Renault România invită candidații să dea Check-In Your Career la standul de la târgul Angajatori de Top, din București, și să descopere oferta de posturi și stagii disponibile.
“Cei care își doresc să se bucure de o experiență multiculturală, de oportunități de dezvoltare și de flexibilitate în modul de lucru, sunt invitați să aplice pentru posturile disponibile din echipele Groupe Renault România. Candidații pasionați de domeniul auto, entuziaști și dornici să se implice în proiecte ce țin de inovație și dezvoltarea vehiculelor, pot avea un prim interviu cu specialiști ai companiei chiar la stand”, anunță compania.
Vizitatorii vor descoperi noul sediu Renault Bucharest Connected (RBC), cu ajutorul unui ecran interactiv, unde își vor putea alege domeniul de activitate dorit. După selectarea acestuia, vor fi provocați să găsească cheia noului sediu, într-o experiență de tip gamification, cu posibilitatea să câștige premii.
Pentru studenți și masteranzi, sunt disponibile 250 de teme de stagiu, în programul Drive Your Future. Ei se pot familiariza cu domeniul auto și cu activitățile Groupe Renault România. Oferta de posturi este disponibilă pe gruprenault.ro și pe platformele de socializare online, pagina de Facebook Cariere Groupe Renault România și Linkedin.
Început în 2017, Renault Bucharest Connected va fi inaugurat în a doua jumătate a anului. O parte dintre echipe își desfășoară deja activitatea aici, din martie. Noul sediu aduce împreună toate echipele Groupe Renault din București, care își desfășoară acum activitățile în amplasamente diferite. RBC se întinde pe 47.000 mp și include un showroom pentru automobilele Groupe Renault, 1.000 de locuri de parcare, un amfiteatru de 350 de locuri, destinat evenimentelor, şi alte facilități, precum un restaurant şi un cabinet medical.
Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,9 milioane de vehicule în 2018. În România, unde are 18.000 de angajaţi, integrează toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o varietate de oferte de recrutare în specializări diferite, pentru studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2017, Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 5,7 miliarde de euro.